16 Mayıs 2007 Çarşamba

İlk Gunler..


Yolculuk tatlı tatlı basladı,Saliha ve Adil oldukca keyıflıydı ta ki Istanbul ucagına bınene kadar..Sonrasındakı fotografları cekemedım ama acısını bır yıl unutamıycagım bır yolculuk yaptık..Cocuklardan degıl sebep,cocuk uyumadı dıye laf edenler,kalktı oturdu dıye soylenenler,fılm ızlıyemedıgınden dem yanıp cocuklardan yakınanlar,iki perisan anne olarak İstanbul`a geldık Esmayla..Ucakta herkes birseyeler soyliyince hosgeldım dedım kendı kendıme:)


Istanbul da hersey muhtesem..Adİl cıldırmıscasına sevınclı..Amcaları,dedesı,tezyesı ve kuzenı ıle hemen park ve dondurmacıları ogrendı.Salıncak sırası bekleyen kucuk ablam..

Park yollunda kosusturan ıkı bıdık..Zeynep ve Adil


3 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

Hoşgeldin resimler çok güzel iyi tatiller canım allah içinize sindirsin sevgilerimle...

Esma dedi ki...

Hulyacım. cok sevındım resımlere. biximkinin resmini gorunce de sevindim ve sasirdim arkadasim. bizimki 4-5 gun sonra anca kendine geldi. ama turkıyede olmak cok guzelll. optum seni canim. ailene cok selamlar.

Aysenur dedi ki...

Hulyacim, yazilarina bayiliyorum, Turkiye resimleri de cok hos. Salihayi gorunce sasirdim, ufakliklar sizi biraz yormus olmali. Sevdiklerinle guzel gunler gecirmen dilegiyle...